FUEGO: "Viaţa este prea scurtă..."


FUEGO: "Sunt un simplu artist, care cântă din suflet..."

"Cea mai bună lecţie pe care-am primit-o eu de la viaţă este aceea că oricât ne-am propune, nu avem cum să programăm ceva. Le aliniem, le urmăm, dar niciodată datele certe nu rămân intacte până la final.
În schimb, mai ştiu că pentru a fi eu însumi mai bun, trebuie să există o competiţie directă cu mine. N-am fost perfect, dar nici n-am stat să aplec urechea la cei care, din motive necunoscute şi deloc interesante, nu au fost bine intenţionaţi.
Mi-am zis că o competiţie corectă este cea în care îmi demostrez mie că pot fi mai bun, că pot evolua şi îndrepta lucruri ce mă pot ajuta. Acesta îmi este şi acum crezul artistic.
Nu mă consider vreo vedetă, ci un simplu artist care cântă.
Şi o face din suflet, pentru toţi cei care cred în vocea sa.
Poate tocmai de asta, de fiecare dată, nu am preferat decât să ies în evidenţă cu munca mea, cu melodiile mele.
De ce?
Viaţa este prea scurtă şi cred că avem mult prea puţin timp pentru a culege lauri în detrimentul artei adevărate, ce are nevoie de mult mai mult timp
pentru a fi săvârşită.
Pentru că am amintit de evoluţie, vreau să faceţi o comparaţie. Deşi e frumos, vă propun un cântec din 2002, din perioada în care muzica latino avea întâietate.
Spuneţi voi, care perioadă e mai apropiată de sufletul vostru?"
Paul Surugiu - FUEGO
19 mai 2015
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template