FUEGO: "Timpul se duce şi noi cu el..."


FUEGO: "Să avem grijă cum trăim şi să punem la toate un strop de nebunie şi pasiune!..."

"Am dat peste poza asta şi-am zis
să facem un joc.
Mergând pe ideea descoperirii cât mai multor diferenţe dintre atunci şi acum, zic c-ar fi frumos nu doar să ne aducem aminte, ci să ne gândim la viitor.
În prima ipostază eram la Turda.
Voinţa exista. Se vede din priviri.
Joc scenic aveam.
Ce mai, perfect pentru ce urma să devin.
Nu ştiam ce avea să vină, dar ştiam că-mi doream.
Lângă, eu de acum. Mai înţelept, dar păstrând inocenţa şi bucuria aceea nespusă de a cânta. Nu se poate citi în imagini asta, dar şi în prima poză eram, ca şi acum, fascinat de-un public minunat,ce-mi oferea aplauze.
Eram la "Cântarea României".
Astea erau vremurile şi era prima mea apariţie pe o scenă.
Practic, asta-i trecerea de la prima poză, până la ultima...
Am, în schimb, nişte certitudini. Timpul se duce şi noi cu el.
Esenţial este să nu-i plângem trecerea, s-o facem cât mai plină şi mai deplină, având grijă cum trăim şi punând la toate un strop de nebunie şi pasiune.
Cineva îmi spunea recent că mai presus de aplauze este doar sănătatea.
Şi mare dreptate are!"
Paul Surugiu - FUEGO
14 mai 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template