FUEGO: "Ridică-te şi fugi!..."


FUEGO: "Şi gândul meu se află lângă Gabriel Cotabiţă..."

"Noi, artiştii, ardem precum nişte torţe.
Ne aprindem rapid, ne consumăm, luăm fiecare clipă ca şi cum ar fi ultima şi, nu vă fie cu supărare, dar noi chiar ne dăruim scenei şi vouă.
Par vorbe mari, dar le simt cu adevărat, crezând că atât eu, cât şi colegii mei, avem menirea de a lupta, chiar şi cu morile de vânt, pentru voi.
Nu ne ridic o odă, în schimb ştiu, şi de la mine şi de la alţii, că cea mai mare şi imensă bucurie pe care ne-o puteţi face, indiferent de moment sau cumpănă, este să ne ascultaţi muzica, munca noastră.
E normal să fim aproape unii de alţii, împărţind de atâtea ori, şi la bine, şi la greu, aceeaşi scenă şi-acelaşi reflector.
Tocmai de asta, în calitate de coleg, de admirator al şlagărelor, şi gândul meu se află lângă Gabriel Cotabiţă.
Am fost şocat de veste.
Nu intru în detalii pe care nu le cunosc, în schimb ştiu cu exactitate că săptămâna aceasta, Gabi Cotabiţă trebuia să se afle în platoul emisiunii mele, pentru filmarea unei super ediţii de colecţie, ce va fi difuzată duminică seara. Aveam pregătite cuvinte frumoase despre el şi un trofeu de excelenţă pentru întreaga carieră, pe care-l merită cu prisosinţă, pentru toată arta sa oferită eternităţii.
Fără a sta pe gânduri, i-l ofer simbolic, alături de toată preţuirea mea. Veţi vedea momentul duminică, de la ora 20.00, pe Favorit TV, când o mână de artişti îi transmit dragostea lor.
Ştiindu-l puternic, nu-mi fac griji că nu va răzbate. Ne are pe noi alături, iar vocea sa remarcabilă trebuie să răsune iar.
"Trece vremea", într-adevăr, pentru toţi, dar Gabi, "dacă n-ai iubi", n-ai putea cânta. "Noaptea albastră", "prima iubire şi ultima", şi-a deschis aripa, iar „Raiul e pe pământ".
Tu eşti un luptător...
"RIDICĂ-TE ŞI FUGI!"..."
Paul Surugiu - FUEGO
11 mai 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template