Jolt Kerestely, înmărmurit de interpretarea lui Fuego, a piesei "Copacul"...


"Mi-au dat lacrimile de emoţie..."

Fuego se află în turneu naţional. Unul care face performanţă şi de această dată, căci se joacă cu săli pline, timp de două ore, 100% live,
cu band de instrumentişti profesionişti.
Iar pe lângă asta, Paul Surugiu reuşeşte, din câte se pare, să surprindă, căci în aceste spectacole poate fi urmărit aşa cum nu mulţi îl ştiau până acum – cântându-şi cele mai mari succese din cei 20 de ani, avându-l la braţ pe maestrul Jolt Kerestely, care-i este mentor, care l-a trimis la George Grigoriu şi i-a compus un album întreg, ce în 2014 a primit premiul pentru compoziţie şi interpretare din partea Uniunii Compozitorilor şi Muzicologilor din România.
 Dar noi am surprins un alt moment unic. Fuego a hotărât să-i facă o surpriză maestrului şi, pe nepusă masă, fără repetiţii, a interpretat, spre uimirea publicului, piesa "COPACUL", una dintre cele mai dificile melodii din repertoriul românesc.
La final, toată audienţa a început să bată din palme, semn că interpretarea artistului a fost una de excepţie, pe măsura cântecului.
Fuego a mărturisit că este de-a dreptul copleşitor acest cântec, neavând oarecum curajul de a-l interpreta, însă pentru Jolt Kerestely, a făcut-o.
Iar publicul a fost cuprins de emoţie, aplaudându-l minute în şir.
Contactat telefonic de reporterii "Libertatea", maestrul Jolt Kerestely, unul dintre cei mai mari compozitori ai acestui neam, ne-a declarat, profund emoţionat, că este mândru de Paul Surugiu, cel căruia el i-a întins o mână de ajutor în urmă cu aproape 25 de ani.
Iată ce afirmă:
"Eu sunt oricum un emotiv, dar la 81 de ani reuşesc să mă stăpânesc la emoţii.
Însă acum, la surpriza făcută de Paul, mi-au dat lacrimile.
Am fost nespus de fericit să-l aud cântând,
pentru că eu ştiam că poate, deşi el ezita.
M-a surprins că a cântat exact pe negativul meu vechi, înregistrat cu orchestra condusă de Sile Dinicu. Nu pot exprima în cuvinte ce-am simţit atunci când am văzut că munca mea, că parte din sufletul meu, că suflarea mea şi, poate cel mai mare succes, se aude din nou, atât de clar şi de frumos.
Paul e un copil talentat, ştiam asta, şi e surprinzător şi se ţine de poante, dar bucurie atât de mare ca asta nu mă aşteptam să am.
Sunt mândru de el, de evoluţia şi performanţa lui!
Am rămas înmărmurit când am auzit că a complotat cu fiul meu, Andrei Kerestely, care i-a dat negativul original.
Iar sala a reacţionat aşa cum am făcut-o şi eu. Ne-am ridicat în picioare pentru o interpretare de zile mari!"
Sursă: "Libertatea" 
29 aprilie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template