FUEGO: "Sunt mândru că pot cânta melodia de aur..."


FUEGO: "Acum, piesa "Copacul" e parte din sufletul meu..."

"Copacul este o piesă emblemă, dar dificilă,
o adevărată provocare pentru orice solist.
 Sincer, n-am crezut că voi reuşi să o interpretez, punându-i emoţia mea, mai ales că de mai bine de o săptămână, în tur de forţă, cânt câte două ore live, iar uneori n-avem nici cele mai bune condiţii, fiind frig în săli.
Peste toate, sunt mândru ca pot cânta melodia de aur a românilor, făcându-l pe maestrul Kerestely să fie, la rândul său, fericit că un discipol de-al său, după exact 40 de ani, reinterpretează piesa sa testament.
Maestrul e şi timid şi secretos şi a fost mare bucurie să descopăr în "Libertatea", cuvintele frumoase spuse despre interpretarea mea.
Vedeţi voi, eu nu cred că am o voce spectaculoasă, cu ambitus şi puteri, dar am emoţia şi fericirea supremă de a cânta pentru oamenii pe care-i iubesc.
 Ei bine, da, iată că acum, piesa "Copacul" e parte din sufletul meu şi-s onorat că o pot face, din nou, auzită pe scenele basarabene,
unde primeşte minute întregi de aplauze.
Acum mă duc la Bălţi, să le spun şi lor."
Paul Surugiu - FUEGO
30 aprilie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template