FUEGO: "Moldovenii conduc iar şi iar..."


FUEGO: "Fug spre Chişinău!"

"Aşa-mi place la mine la spectacole, de nu vă daţi seama!
De ce?
 Lăsăm la o parte bucuria mea de a fi pe scenă, de a cânta live, de a primi aplauze şi a face oamenii fericiţi. Îmi place pentru că lumea cântă şi simte fiecare vers.
Vin acolo să uite de cotidian, măcar o fracţiune de timp.
Şi uite aşa, moldovenii conduc iar şi iar. De la Iaşi la Bacău, Focşani şi Bârlad, toţi au cântat, de zici că eram eu la concertul unui cor de profesionişti.
Aseară m-a primit Adjudul, patria Angelei Gheorghiu şi a marelui om de televiziune, Tudor Vornicu, la Casa de Cultură ce-i poartă numele.
 Am fost onorat să fiu cel care taie panglica, după renovare.
În semn de mulţumire, ei mi-au oferit şi-o diplomă. Şi nu una oarecare, ci una care-mi aminteşte că am cântat de peste 40 de ori, în 15 ani, la Adjud, pe scenă.
Da'-mi face plăcere, sincer.
Pentru că aici este director un om minunat –
DOMNUL CATANĂ.
Toţi artiştii îl cunosc, de la cei de cândva, până la mai tinerii mei colegi şi ştiu că-i mai mult decât pâinea lui Dumnezeu.
Şi vă spun pe cuvânt că am fost în 20 de ani în mai toate sălile şi casele de cultură, sindicate şi polivalente din ţară.
 La nea' Catană, e modest - poate, dar e lacrimă de curat, e cald şi bine, e primitor şi ne aşteaptă cu o cafea caldă şi o vorbă ce te unge pe suflet. Ca-n Moldova!
Fug acum spre Chişinău.
Publicul drag de acolo mă aşteaptă să le spun povestea
"TRĂIESC!".
Zi de vis!"
Paul Surugiu - FUEGO
29 aprilie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template