FUEGO: "Hai să trăim muzica, Iaşi!"


FUEGO: "Mulţumesc, România, pentru că mă emoţionezi!"



"Eu şi drumurile patriei ne avem pe bune. Am călătorit mult în viaţa de artist şi în permanenţă găsesc motive de a rămâne surprins.
Pe drum am compus cele mai frumoase cântece din repertoriul meu, mi-am trăit succesele, am plâns, am râs şi-am căutat să fiu inspirat de tot ce văd.
Fie că vreau, fie că nu, ele mi-au fost confident, ajutându-mă să vin către voi, purtându-mi, ca într-o răscruce de vânturi, bucuria şi glasul, muzica şi
iubirea pentru voi.
În turneul
"TRĂIESC!",
străbat iar mai bine de jumătate de Românie, care-i de aur.
Şi mai ales acum, primăvara, când culorile holdei prind intensitate.
Mulţumesc, România, pentru că, indiferent de gropile pe care le întâlnesc pe drum,
mă emoţionezi.
Azi vă aştept în oraşul culturii, în patria lui Eminescu, a lui Creangă, Topârceanu, Pogor, Cazimir, Kogălniceanu - Iaşi, oraşul colinelor ce are parfum de tei.
Hai să TRĂIM MUZICA, IAŞI!"
 Paul Surugiu - FUEGO
25 aprilie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template