FUEGO: "Aş fi cântat cu patos, alinând inimile..."


FUEGO: "Cum ar fi fost dacă aş fi trăit în perioada interbelică?"

 "Uneori stau şi mă gândesc cum ar fi fost dacă aş fi trăit în perioada interbelică.
Tare-i poetică simţirea şi cred sigur c-aş fi cântat
cu acelaşi patos muzica românească.
Da, da, aş fi fost cu siguranţă, un cântăreţ şi-aş fi alinat inimile albastre.
Indiferent de cum suntem acum sau de cum am vrea să fim, visele noastre ne pot plasa oriunde, atât timp cât putem visa în libertate, fără să ne impună cineva. 
Cum nu pot să mă reîntorc în timp, am găsit un loc unic care m-a purtat, într-o seară răcoroasă, în lumea boemă din perioadă românească interbelică. Am descoperit că uneori e suficient să petrecem câteva ore într-un spaţiu cu zvâc, pentru a ne încărca bateriile, pentru a fi în dispoziţia perfectă, ce ne conduce către mai departe.
Astfel, în Bucureşti, există un restaurant unic, unde-i atmosfera ludică, unde crezi că eşti în urmă cu vreo 80 de ani.
Zahana 33 – Palatul Odeon este motivul perfect pentru a te reîntoarce în vremurile de aur. E un spaţiu primitor, cu parfum prozaic, unde se ascultă muzica interbelică.
 Desigur, nu se poate să nu vă spun şi despre preparatele minunate, autohtone, cu spirit tradiţional, o mâncare cu atitudine şi ştaif.
Aici te vei simţi ca într-un film vechi, pe care vei vrea sigur să-l revezi. E în incinta Palatului Odeon, zona Unirii.
Chiar trebuie să mergeţi!"
Paul Surugiu - FUEGO
28 martie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template