25 martie 2015 - FUEGO la TVR 2


FUEGO - invitat al emisiunii
"Ieri - Azi - Mâine"

 "Mai există şi locuri în care, într-adevăr, te poţi simţi pe deplin artist.
Unul dintre ele e Televiziunea Română.
 Încă-i bine aici, iar în ceea ce mă priveşte, există o oarecare idilă profesională. Aici am apărut, aici m-au cunoscut oamenii şi tot prin intermediul oamenilor din televiziune am continuat să fac muzică, evoluând, într-o perioadă în care poate nu mai aveam suficientă dorinţă de a continua.
 Azi, la emisiunea
"IERI, AZI, MÂINE",
moderată de Corina Dănilă şi realizată de marele om de televiziune,
Carmen Movileanu, pe care o cunosc de peste 20 de ani,
am fost emoţionat.
A fost asemenea unei radiografii, scurte, ce-i drept, a carierei mele, a modelelor şi a momentelor speciale din arhiva televiziunii.
 O istorisire ce m-a emoţionat, lăcrimând la un moment dat, copleşit de toată responsabilitatea pe care o am, aceea de a mă menţine în continuare
la acelaşi nivel.
Ne-ar fi trebuit mult mai mult timp pentru a vorbi despre tot.
Dar, până la o întâlnire viitoare vă ataşez aici link-urile cu înregistrarea de azi."
Paul Surugiu - FUEGO
25 martie 2015

Pentru a urmări înregistrarea emisiunii, accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template