21 februarie 2015 - FUEGO la Antena Stars


FUEGO: "Povestim, relaxaţi, câte-n lună şi în stele..."

 "Mi-am zis recent că ar fi bine să dau un "Refresh"...
Şi unde se potrivea să o fac cel mai bine, decât în emisiunea Oanei Turcu Brancu,
de la Antena Stars,
"Refresh by Oana Turcu"?
Așadar, sâmbată, de la ora 16.00, ne puteţi urmări cum povestim, relaxaţi, câte-n lună şi în stele, despre bucuriile noastre.
Am fost la sală. Acum nu ştiu cât am reuşit noi să ne mobilizăm şi să facem sport, în schimb sigur ne-am pozat cu toate elementele din sala care ne-a găzduit.
Evident, ne-am jucat şi am vorbit liniştiţi despre ce înseamnă pentru mine meseria asta, despre pasiuni şi despre voi, admiratorii mei.
O ediţie spumoasă, pe care nu trebuie să o rataţi!"
Paul Surugiu - FUEGO
20 februarie 2015 
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template