FUEGO: "Orice-ar fi, ţara mea e acasă!"


FUEGO: "Timpul ne schimbă şi percepem diferit..."
 
"Departe-s de voi, dar gândul meu se îndreaptă tot către România.
Sunt locuri frumoase, sunt minuni faţă de care omul nu poate face altceva decât să se încline, în toată lumea, dar una-i România!
 Şi poate că sunt subiectiv, dar risc să mă acuzaţi pentru asta, căci orice-ar fi, pentru mine, ţara mea e acasă şi, cum nicăieri nu-i mai frumos ca acasă, restul rămân la stadiul de mirări.
În Eilat, oraş de graniţă, viaţa-i cosmopolită, marea te adulmecă şi nu-ţi dă pace până nu te îmbie cu sunetul său liniştitor.
 Îmi place să călătoresc, să descopăr noi lumi şi orizonturi, tocmai de asta accept fiecare parte de lume nouă pe care o văd, ca pe o provocare.
Şi chiar dacă am mai văzut un loc, nu-i nimic.
De fiecare dată e nou, e altceva, iar eu sunt altul.
Se întâmplă să fie ca în viaţă.
Timpul ne schimbă şi percepem diferit sentimente, oameni şi spaţii, în fiecare moment al existenţei noastre.
 Palmieri la purtător avem, muşcate una şi una, de zici că-i la fereastra bunicii din România, mare-nvolburată şi creaţii ale omului ce desăvârşesc peisajul.
Nu-i vreme de bronzat, da'-i bine."
Paul Surugiu - FUEGO
9 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template