La mulţi ani, d-nei EUGENIA SURUGIU!


FUEGO: "Astăzi celebrez, cu toată fiinţa mea,
sensul de a merge mai departe..."

 "De ani şi ani colind prin ţară.
De fiecare dată, această zi, 17 decembrie, mă prinde alene pe drumuri. Zău că n-aş avea nici o dezamăgire, dacă astăzi nu ar fi momentul în care celebrez, cu toată fiinţa mea, sensul de a merge mai departe, glasul şi ochii ce
m-au dojenit şi m-au format.
Pe mama!
 Cred că orice copil se simte mişcat de trăirile legate de mama.
Eu mi-aduc aminte de sacrificiile sale, de vorba, de visele construite împreună, de ea şi tata, de ce-ar fi fost să fie dacă n-ar fi fost, de ce e pentru că a fost.
La mulţi ani, mama,
omul meu de bază,
lumina mea pe mai departe!
N-ai Facebook, dar îţi mulţumesc că mă faci, zi de zi, să mă trezesc cu bucuria acelui copil care a ajuns artist datorită mamei sale!
Îţi mulţumesc!"
Paul Surugiu - FUEGO
17 decembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template