26 octombrie 2014 - FUEGO la Antena Stars


FUEGO - invitat al emisiunii
"Dincolo de aparenţe"

"După cum bine ştiţi, nu mă vedeţi prea des în peisajul colorat al televiziunii din România. Apar atunci când e cazul. Şi nu din motive ce ar ţine de o incompatibilitate a mea cu ce se întâmplă, ci pur şi simplu consider că trebuie să apar în faţa publicului meu, cel pe care-l respect, atunci când am ceva de spus, atunci când pot prezenta cum se cuvine munca şi activitatea mea.

Duminică, de la ora 13.00va fi o astfel de ocazie.
Eu - văzut, ascultat, întrebat... dincolo de aparenţe.
La Antena Stars, la Florentina Fântânaru.
O emisiune caldă, prilej de a descoperi noi situaţii şi experienţe din viaţa mea.
Florentina - o profesionistă, un abil intervievator, a reuşit să transforme emisiunea într-un dialog comic, în care am povestit de toate. Şi despre toate, cu lejeritate, cu umor şi multă voie bună.
Veţi afla şi detalii despre turneul de iarnă, ce începe pe 7 decembrie, al cărui partener media oficial este ANTENA STARS.
Nu rataţi o ediţie de zile mari:
"DINCOLO DE APARENŢE"
– duminică, ora 13.00, Antena Stars!"
Paul Surugiu - FUEGO
23 octombrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template