Fuego: "Am petrecut sarbatorile pe drumuri..."


"... dar o fac cu mare placere si bucurie..."

Dacă a doua zi de Crăciun, Fuego şi-a petrecut-o alături de ploieşteni printr-un concert oferit de Primăria Ploieşti, ultima zi din anul 2012 şi-a petrecut-o tot pe scenă, în Moldova. 
"Am petrecut Revelionul pe scenele din Moldova. Eu îmi termin programele în luna ianuarie, pe data de 10. Voi fi prezent şi în Israel la comunitatea de români evrei de acolo, împreună cu doamna Irina Loghin. Deci, am petrecut sărbătorile pe drumuri, dar o fac cu mare plăcere şi bucurie, pentru că alinăm sufletele oamenilor, chiar şi celor din diaspora...", ne-a declarat Fuego.
Artistul a dorit să le transmită ploieştenilor o urare cu ocazia trecerii în noul an:
"Le doresc ploieştenilor un an plin de împliniri şi de bucurii. Anul 2013 să fie un an prosper şi să nu mai fie trişti, pentru că văd foarte multe persoane cu chipul trist. Trebuie să aibă mereu zâmbetul pe buze. Cu toţii avem probleme şi greutăţi, dar sunt convins că le vom trece, atâta timp cât vom crede în noi şi în ceea ce facem şi sper din tot sufletul ca anul acesta să-i găsească pe ploieşteni şi nu numai alături de cei dragi..."
Vlad Dumitrescu
www.phon.ro, 1 ianuarie 2013
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template