Anotimp de veghe, vreme a regasirii...



Sclipirea minunilor de iarna...

"Anotimp de veghe. Vreme a regasirii. E iarna iar si, poate mai mult ca niciodata, ma gandesc la toate minunile albe, la feeria anilor ce-au inghetat, la sclipirile amintirilor mele.
Iarna e pentru mine o incantare, e timpul care opreste natura si o descompune in secvente de copilarie, in fragmente de viata.
De iarna ma leaga ceva aparte, de nedescris, o senzatie care imi poarta pasii, in fiecare an, la munte. In muntii tarii romanesti, care ascund sub cupola involburata, omat de vesnicie si clipe de uimire.
Si aici, rememorez toate momentele fermecate de pe vremea in care inocenta-mi era paznic la suflet si bucuria nemasurata a acestui anotimp umbrea orice neliniste.
Nazbatii prin zapada moale, zambete si rasete ce topeau gerul iernilor napraznice de prin Ardeal, mirosul rece al ninsorii si toata atmosfera magica de atunci imi revin in suflet.
Cand stii despre un anotimp atat cat stie si el despre tine, se poate spune ca stabiliti o complicitate ce trebuie respectata.
Consemnez doar ca iarna mi-a descoperit lumina alba a pamantului, mi-a aratat calea catre bucuria jocului, m-a iubit in dimineti friguroase si mi-a insuflat, cu visari de nea, cea din urma amintire a inimii mele.
E iarna pentru gandu-mi curat, o minune divina!!!"
Paul Ciprian Surugiu - Fuego


Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template