Fărâme de suflet... pe-o aripă de cântec


Dragii mei,

Cu emoţie îmi aştern aceste gânduri către voi, pe o bucată de suflet.
Voi sunteţi raţiunea existenţei mele, iar spiritul meu creator, pasiunea mea pentru cântec şi vers izvorăsc tocmai din dragostea şi aprecierea manifestată de voi în mesajele şi cuvintele frumoase pe care mi le transmiteţi. Inspiraţia mea, determinarea şi dorinţa de a fi mai bun, pentru voi, fanii şi admiratorii mei, şi implicit pentru esenţa cântecului şi a artei, îşi are rădăcinile în aprecierea voastră.
Şi vă mulţumesc deschis pentru asta!
Deşi reuşitele mele se datorează muncii şi norocului meu, acestea nu ar fi putut fi înfăptuite fără sprijinul, suportul moral şi iubirea necondiţionată pe care le primesc în orice moment şi care sunt sursa activităţii mele.
Vă mulţumesc totodată că îmi urmăriţi paşii şi activitatea pe scena muzicii şi a vieţii şi sunteţi alături de mine la orice apariţie şi manifestare.
Colaborările şi duetele mele cu cei mai reprezentativi artişti, muzica şi întreaga mea activitate stau în slujba voastră şi vin ca jertfă pentru iubirea primită de la voi, admiratorii mei.
Pentru toate acestea şi pentru sensul vieţii mele, muzica şi arta, vă mulţumesc!
Şi vă pregătesc în continuare o multitudine de surprize frumoase, dragi sufletului meu.
Astfel, pe 9 şi 10 octombrie, voi urca pe scena Palatului Naţional "Nicolae Sulac" din Chişinău pentru un regal de cântec alături de nume prestigioase ale scenei basarabene.
De asemenea, pe data de 16 noiembrie, începând cu ora 19.00, vă voi aştepta cu noi piese, căldură şi versuri aşternute din dragoste pe cântece, într-o "Scrisoare din Basarabia", la Sala Palatului din Bucureşti.
Şi, ca în fiecare an, vă aştept în turneul naţional de colinde, care va debuta pe data de 8 decembrie.
Deşi am încercat sa am o atitudine echidistantă faţă de cele două fan cluburi, nu pot să nu apreciez deschis efortul şi preocuparea permanentă a acestora de a vă ţine la curent cu toate detaliile activităţii mele, într-un mod profesionist, echilibrat şi obiectiv din punct de vedere deontologic.
Le mulţumesc pentru truda lor şi pentru imensa contribuţie adusă legăturii tainice dintre mine şi voi.
Cu recunoştinţă şi profundă bucurie, vă îmbrăţişez pentru tot şi vă transmit, pe o aripă de cântec, iubirea mea, aşternută pe "un covor de lacrimi".
Va pup pe suflet!
Al vostru,
Paul Ciprian Surugiu - Fuego

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template